18 Temmuz 2008 Cuma

90's Türk Pop Klasikler - 90'ların En Hit 501 Türkçe Pop Şarkısı 2 GB Arşiv

90's Türk Pop Klasikler - 90'ların En Hit 501 Türkçe Pop Şarkısı 2 GB Arşiv
90's Türk Pop Klasikler90'ların En Hit 501 Türkçe Pop Şarkısı 2 GB Arşiv ____________________________ ________ (1,888,086,185 bytes in 501 files) _____________________________ ________Ahmet - Gel Diyorum.mp3Ahmet - Sonsuz Çile.mp3Ajda Pekkan - 365 Gün.mp3Ajda Pekkan - Sana Bana Yeter.mp3Ajda Pekkan - Sarıl Bana.mp3Ajlan - Tutunup Kendime.mp3Ajlan - Var mısın.mp3Akın - Rebeka.mp3Akrep Nalan - Halikarnas.mp3Akrep Nalan - Sarhoş.mp3Ali Güven - Yadigar.mp3Ali Güven - Yolcu.mp3Asya - Neyleyim.mp3Asya - Romantik Aşk.mp3Aşkın Nur Yengi - Nazlanma.mp3Aşkın Nur Yengi - Sıramı Bekliyorum.mp3Aykut Hakan Ayşe - Çilli Bom.mp3Aylin Livaneli - Bana Müsade.mp3Aylin Livaneli - Çakmak Çakmak.mp3Ayna - Mahzen.mp3Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni.mp3Aysegül Aldinç - Alimallah.mp3Aysegül Aldinç - Beni Hatırla.mp3Aysun Kocatepe - Bir Naz Bir Naz Olmaz ki.Mp3Ayşen - Aman Be.Mp3Banu Zorlu - Acilen.mp3Banu Zorlu - Vay Başımıza Gelen.mp3Barış - Sarar Yine.mp3Barış Manço - Allah'ım Güç Ver Bana.mp3Barış Manço - Dıral Dede' nin Düdüğü.mp3Bay X - Aşkına Kül Oldum.mp3Bay X - Ateşine Yanayım.mp3Bay X - Darılma Bana.mp3Bay X - Sana Değmez.mp3Bendeniz - 80 Günde Devr i Alem.mp3Bendeniz - Elveda Dedin.mp3Bendeniz - Müjdeler Ver.mp3Bendeniz - Ya Sen Ya Hiç.mp3Beyaz Önlük - Son Defa.MP3Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını.mp3Birkaç İyi Adam - Birkaç İyi Adam.mp3Bora Öztoprak - Akdeniz Geceleri.mp3Bora Öztoprak - Seni Seviyorum.mp3btnsound.mp3Burak Aydos - Esmer Yarim.mp3Burak Kut - Bebeğim.Mp3Burak Kut - Benimle Oynama.Mp3Burak Kut - Sevgi Hırsızı.mp3Burak Kut - Yaşandı Bitti.mp3Burcu Güneş - Alimallah.mp3Burcu Güneş - Amaney.mp3Candan Erçetin - Sevdim Sevilmedim.mp3Candan Erçetin - Umrumda Değil.mp3Candan Erçetin - Yalan.MP3Cartel - Cartel.mp3Cartel - Evdeki Ses.mp3Cartel - Party.mp3Cem Özer - Adını Suya Yazdım.mp3Cem Özer - Beklerim.mp3Cem Özer - Hummalı Aşk.mp3Cem Özer - Sosyeten Uymaz.mp3Cemali - Biliyorum Sonunu.mp3Cemali - Duymak İstiyorum.mp3Cemali - Şimdi Hayallerdesin.mp3Çağrı - Güneşlerime Kar Yağdı.MP3Çağrı - İpek Oteli.MP3Çelik - Ateşteyim.mp3Çelik - En Sevdiğim Olur musun.mp3Çelik - Kim Daha Çok Seviyor.mp3Çelik - Meyhaneci.mp3Çelik - Yaman Sevda.mp3Çiğdem Tunç ve M. Ali Erbil - Biz İkimiz.mp3Çiğdem Tunç ve M. Ali Erbil - Kızma Birader.mp3Çiler - Uçalım mı (Albüm Version).mp3Çıtır Kızlar - Bana mı Sordun.MP3Çıtır Kızlar - Çıtır Kızlar.mp3Çıtır Kızlar - Yaşanacaksa Yaşanacak.MP3Defne Samyeli - Sensiz Seninle.mp3Demet - Allah Görür.mp3Demet - Arnavut Kaldırımı.mp3Demet - Kınalı Bebek.mp3Demet - Şikayetim Var.mp3Demet - Yarın Olmaz.mp3Demet - Zar Attık.mp3Demet Akalın - Asla Affedilmez.mp3Demet Akalın - Sebebim.mp3Deniz Arcak - Canın İsterse.mp3Deniz Arcak - Eller Ağlatır.mp3Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol.mp3Deniz Arcak - Sonsuzluk Trenleri.mp3Deniz Arcak - Yağmurdan Kaçarken.mp3Deniz Seki - Ahmet.mp3Deniz Seki - Ey Kalbim.mp3Deniz Seki - Kop Gel Günahlarından.mp3Deniz Seki - Yeter ki Sev.mp3Doğuş - Gamsız.mp3Doğuş - Hep Aynı Hikaye.mp3Doğuş - Korkma Biz Genciz.mp3Doğuş - Uyan.mp3Dr.Tarık - Yengen Olur.mp3Eda Berker - Beni Sana Hapsettin.mp3Eda Özülkü - Parolayı Söyle.mp3Eda Özülkü - Yolver Aşka.mp3Ege - Delice Bir Sevda.mp3Ege - Karanlıktan Aydınlığa.mp3Ege - Sevdiğini Bil Yeter.mp3Ege - Yaz Aşkım.mp3Egoist - Töreler Aldı.mp3Elif - Vazgeçmek İçin Çok Erken.mp3Elif & Beyza - Cam Kırıkları.mp3Emel - Erdal - Gittin Gideli.mp3Emel - Hovarda.mp3Emel - Rastgele.mp3Emel Müftüoğlu - Faka Bastın.mp3Emre - Çal Çal Oyna.mp3Emre Altuğ - İbret-i Alem.mp3Emre Altuğ - Yani.mp3Ercan Saatçi - Sayenizde.mp3Ercan Saatçi - Tam 14 Saat Oldu.mp3Erdal - Canımın İstanbul Köşesi.mp3Erdal - Tek Kürekçim Sensin.mp3Erdem Alkın - Kevgir.mp3Erhan Güleryüz - Güller Açtı.mp3Erhan Güleryüz - Sevdalar İçinde.mp3Erol Evgin - Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım.MP3Fatih Erdemci - Ben Ölmeden Önce.mp3Fatih Erkoç - Geceler.MP3Fatih Erkoç - Gel Demedin mi.MP3Fatih Erkoç - Kör Kuyular.MP3Fatih Erkoç - Oynatmaya Az Kaldı.mp3Fatih Erkoç - Pıtı Pıtı.MP3Fatih Erkoç - Sen Benimsin.MP3Fatih Erkoç - Vefasız.mp3Fedon - Aşığınım.mp3Ferda Anıl Yarkın - Ağlayamam.mp3Ferda Anıl Yarkın - Aşkın Yetmez.mp3Ferda Anıl Yarkın - Cümbüş Cümbüş Yollar.mp3Ferda Anıl Yarkın - Dikkat Et.mp3Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar.mp3Ferda Anıl Yarkın - Tanıma Beni.mp3Ferda Anıl Yarkın - Üzülme.mp3Ferda Anıl Yarkın - Zorlama Güzelim.mp3Feridun Düzağaç - Adı Sevda.mp3Feridun Düzağaç - Beyaz.mp3Feridun Düzağaç - Lavinia.mp3Feridun Düzağaç - Paranoya.mp3Füsun - Ne Olur Bak Bana.mp3Füsun - Tükendim.mp3Gökben - Aşka Çeyrek Var.mp3Gökben - Lafı mı olur.mp3Gökhan Aksoy - Yeniden Doğsam.mp3Gökhan Kırdar - Anlarsın ya.mp3Gökhan Kırdar - Tutunamadım.mp3Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem.mp3Gökhan Özen - Dayanamam.mp3Gökhan Özen - Üşüyorum.mp3Gökhan Tepe - Bayıldım.mp3Gökhan Tepe - Dönmem.mp3Gökhan Tepe - Zor Gelir.mp3Göksel - Kurşun-i Renkler.MP3Göksel - Sabır.MP3Göksel Gonca - Gönüllü Yazıldım.mp3Gönül Gül - Birisine Birisine.mp3Grup Gündoğarken - Ankara'dan Abim Geldi.mp3Grup Gündoğarken - Gibi Gibiyim.mp3Grup Vitamin - Arabesk.mp3Gülay - Cesaretin Var mı Aşka.mp3Gülay Eralp - Kar Yangınları.mp3Gülşen - Be Adam.mp3Gülşen - Gel Çarem.mp3Gülşen - Saz mı Caz mı.mp3Hakan Peker - Amma Velakin.MP3Hakan Peker - Ateşini Yolla.mp3Hakan Peker - Barmen Minik.mp3Hakan Peker - Efsane.mp3Haluk Levent - Nerdesin.mp3Haluk Levent - Sevenler Ağlarmış.mp3Haluk Levent - Yollarda.mp3Hande - Yoksun Yok.mp3Harun Kolçak - Beni Affet.mp3Harun Kolçak - Derman Olayım.mp3Harun Kolçak - Dualarım Yoluna.mp3Harun Kolçak - Gir Kanıma.mp3Hazal - Bozuyorum Yeminimi.mp3Hazal - Elden Yar Olmaz.mp3Hazal - Sevdalım.mp3Hülya Avşar - Ah Be Güzelim.mp3Hülya Avşar - Sensiz Kaldım.mp3Hümeyra - Ümitsiz Vaka.mp3İlhan İrem - Ara Ara Beni.MP3İlhan İrem - Don Kişot.mp3İlhan İrem - Hayatın Üçüncü Gözü.mp3İlhan İrem - Sürgün Gibi Masallarda.mp3İnan - Anlatmak Zor.mp3Işığın Yansıması - Birden Bire.mp3İzel - Acilen.mp3İzel - Ah Yandım.mp3İzel - Biz Hep Böyleyiz.mp3İzel - Kızımız Olacaktı.mp3İzel & Ercan - Bitmesin Bu Rüya.mp3İzel & Ercan - İmkanı Yok.mp3İzel & Ercan - İşte Yeniden.mp3İzel Çelik Ercan - Ara Ara.mp3İzel Çelik Ercan - Avuçlarım Kanıyor.mp3İzel Çelik Ercan - Dönmelisin.mp3İzel Çelik Ercan - Özledim.MP3İzel Ercan - Sen Benimdin.mp3Jale - Alavere Dalavere.mp3Jale - Bu Şarkılar Senin İçin.mp3Jale - Kolay Kolay.mp3Jale - Sevdam Acıyor.mp3Jale - Son Geceler.mp3Kadir Tapucu - Ağır Ol.mp3Kargo - Yıllar Sonra.mp3Kargo - Yüzleşme.mp3Kayahan - Beni Anlamadın ya.mp3Kayahan - Kara Saplantım.mp3Kayahan - Sarı Saçlarından Sen Suçlusun.mp3Kenan Doğulu - Aşk Oyunu.mp3Kenan Doğulu - Sımsıkı Sıkı Sıkı.mp3Kenan Doğulu - Tek Kürekçim.mp3Kenan Doğulu - Yaparım Bilirsin.mp3Kerim Tekin - Akşamlar.Mp3Kerim Tekin - Cici Baba.Mp3Kerim Tekin - Kara Gözlüm.Mp3Kim Bunlar - Atabarı.mp3Kıraç - Dağların Kadını.MP3Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara.MP3Komedi Dans Üçlüsü - Elalarını Belalarını.mp3Komedi Dans Üçlüsü - Komedi Dans Show.mp3Kramp - Lan Noldu.mp3Levent Yüksel - Med Cezir.mp3Levent Yüksel - Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk.mp3Limit - Romantik Serseri.mp3Mansur Ark - Maalesef.mp3Mansur Ark - Sana Demedim mi.mp3Marşandiz - Aşkıma.mp3Meçhul Şarkıcı - Garibim.mp3Meçhul Şarkıcı - Seni Çok Seviyorum.mp3Meçhul Şarkıcı - Vur Kadahe.mp3Melis Sökmen - Ara Sıra.mp3Melis Sökmen - Farfara.mp3Melis Sökmen - Gemiler.mp3Melis Sökmen - Maçka.mp3Meltem Cumbul - Seninleyim.mp3Meriç - Aşkım Bitmeyecek.mp3Meriç - Sen Sev Yeter.mp3Meriç - Şebboy.mp3Merih - Acı Bana Yetmiyor.mp3Merih - Can Ayazım.mp3Merih - Yaban Eller.mp3Mert Ekren - Alo Orda mısın.mp3Mert Ekren - İçine Mi Düştüm Aşkın.mp3Metin Arolat - Ayrılık Olmaz.mp3Metin Arolat - Dert Değil.mp3Metin Arolat - Elveda.mp3Metin Arolat - Salla Gitsin.mp3Metin Arolat - Yine Bir Başıma.mp3Metin Özülkü - Aşk Masalı.mp3Metin Özülkü - Bir Yemin Uğruna.mp3Metin Özülkü - Seninle Olmak Var ya.mp3Metiner - 7.4.mp3Metiner - Gördüğüme Sevindim.mp3Metiner - Kendin Çal Kendin Oyna.mp3Metiner - Ya Sabır.mp3Meyra - Ayrılık Bu.mp3Meyra - Nur Topu.mp3Meyra - Vallahi Olmaz.mp3Meyra - Yüzümü Güldüremezsin.mp3Mfö - Ali Desidero.mp3Mfö - Mecburen.mp3Mine - Oyun Bitti.mp3Mirkelam - Ahu Gözlüm.mp3Mirkelam - Her Gece.mp3Mirkelam - Tavla.MP3Murat - Yangın Var.mp3Murat Başaran- Azıcık Ucundan.mp3Murat Göğebakan - Ben Sana Aşık Oldum.mp3Murat Göğebakan - Öyle ki Hasretimsin.mp3Murat Kekilli - Bu Akşam Ölürüm.mp3Murat Kekilli - Karagözlüm.mp3Murat Kekilli - Turnam.mp3Mustafa Sandal - Araba.mp3Mustafa Sandal - Bize Gidelim.mp3Mustafa Sandal - Bu Kız Beni Görmeli.mp3Mustafa Sandal - Dokunsana.mp3Mustafa Sandal - Jest Oldu.mp3Nalan - Bunun Adı Sevda.mp3Nalan - Cansuyum.mp3Nalan - Kara Yas.mp3Nalan - Ölür müsün Öldürür müsün.mp3Naşide Göktürk - Kan Kırmızı.mp3Naşide Göktürk - Sakın Ha.mp3Nazan Öncel - Aşk Beklemez.mp3Nazan Öncel - Aynı Nakarat.mp3Nazan Öncel - Ben Böyle Aşk Görmedim.mp3Nazan Öncel - Gitme Kal Bu Şehirde.MP3Nazan Yeşiltan - Küçüçüğüm.mp3Nejat Çarkacı - Akasya Kokulu Yarim.mp3Nezih Ünen - Çingene Yüreğim.mp3Nezih Ünen - Karnaval.mp3Nilüfer - Kavak Yelleri.mp3Nilüfer - Şov Yapma.mp3Nilüfer - Yeniden Sev.mp3Nilüfer Örer - Mevsim Bahar.mp3Nilüfer Örer - Şımarık.mp3Niran Ünsal - Beyaz Sevda.mp3Niran Ünsal - Fetbaz.mp3Niran Ünsal - Haktan.mp3Nükhet Duru - Nerde.mp3Nükhet Duru - Yarimsin.mp3Okan Akdeniz - Deli Divane.mp3Okan Akdeniz - Hasret.mp3Onur Mete - Adaletsiz Yar.mp3Orçun - Ama Yine de.mp3Orçun - Bak da Gör.mp3Orçun - Gece İnmeden.mp3Oya & Bora - Ara Beni.mp3Oya & Bora - Ayrılık Zamanı.mp3Oya & Bora - Miskin.mp3Oya & Bora - Seni Bana Yazmışlar.mp3Oya & Bora - Tasvir-i Şikayet.MP3Oya Bora - Saraylı.mp3Ozan - Hadi Gel.mp3Ozan - Havamdayım.mp3Ozan - Hello.mp3Ozan Orhon - Canımsın Canım.mp3Ozan Orhon - Saman Alevi.mp3Ozan Orhon - Zeynep.mp3Özlem Tekin - Aşk Herşeyi Affeder mi.MP3Özlem Tekin - Duvaksız Gelin.mp3Özlem Tekin - Yar Bana Varmadı.MP3Pınar Aylin - Adam Olaydın.mp3Pınar Aylin - Çöl Fırtınası.mp3Pınar Aylin - Dont Make Me Wait.mp3Pınar Aylin - Ya Sen Gidip de.mp3Pınar Aylin - Yalvaramam.mp3Rafet El Roman - Affetmem.mp3Rafet El Roman - Amerika.mp3Rafet El Roman - Nerdesin.mp3Rafet El Roman - Seni Seviyorum.mp3Rafet El Roman - Seni Sevmiyorum.mp3Rafet El Roman - Şu Hayatta.mp3Ragga Oktay - Çukulata Kız.MP3Refleks - Sen Hep Benimsin.mp3Rengin - Aldatıldık.mp3Rengin - Le Le Le.mp3Rengin - Yanlız Gece.mp3Reyhan Karaca - Gölge Çiçeği.mp3Reyhan Karaca - Gücüm Ona Yetmiyor.mp3Reyhan Karaca - İki Gözüm.MP3Reyhan Karaca - Sevdik Sevdalandık.mp3Rober Hatemo - Bensiz Ölmek Yoktu.mp3Rober Hatemo - Esmer.mp3Rober Hatemo - Niyetimi Bozdum.mp3Rüya Ersavcı - Akşam Delisi.mp3Rüya Ersavcı - Esas Oğlan.mp3Sarp - Nikah Masası.mp3Sarp - Siyahın Matemi.mp3Seçil - Rabbena.mp3Seçil - Uhde.mp3Seçil - Unutursun Gönlüm.mp3Seden Gürel - Aklımı Çelme.MP3Seden Gürel - Bum Bum.mp3Seden Gürel - Devlerin Aşkı.mp3Sencer - Kapımın Kilidi Yok.mp3Serdar - Nereye Kadar.mp3Serdar Ortaç - Aşkın Kitabı.mp3Serdar Ortaç - Ben Adam Olmam.mp3Serdar Ortaç - Dert Gecesi.mp3Sertab Erener - Ateşle Barut.mp3Sertab Erener - O Ye.mp3Sertab Erener - Sakin Ol.mp3Sevda - Başımın Belası Gönlüm.mp3Seyyal Taner - Alladı Pulladı.mp3Seyyal Taner - Sen Çok Yaşa.mp3Sezen Aksu - Belalım.mp3Sezen Aksu - Gülümse.mp3Sezen Aksu - Hadi Bakalım.mp3Sezen Aksu - Şinanay.mp3Sibel Alaş - Adam.mp3Sibel Alaş - Bende Hüküm Sur.mp3Sibel Alaş - Bin Yıldız.mp3Sibel Bilgiç - Alışamadım.mp3Sibel Gürsoy - Beni Düşün.mp3Sibel Sezal - Gece Ay Şahit.mp3Sibel Tüzün - Beni Bağlamaz.mp3Sibel Tüzün - Dedikodu.mp3Sibel Tüzün - Gözümün Bebeği.Mp3Sibel Tüzün - Kaçın Kurası.Mp3Sibel Tüzün - Seni Sana Bıraktım.mp3Sima - Adresim Aynısı.mp3Sima - Herşeye Rağmen.mp3Sinan Erkoç - Havam Yerinde.mp3Sinan Erkoç - Hocamın Evleri.mp3Sinan Erkoç - Oyna.mp3Sonat Bağcan - Nereye Gidiyorsun.mp3Soner Arıca - Deniz Gözlüm.mp3Soner Arıca - Sen Türküler Söyle.mp3Soner Arıca - Vefasız.mp3Suat Suna - Ansızın Çektin Gittin.mp3Suat Suna - Elbet Birgün (Acılar İçindeyim).mp3Suat Suna - Hasret Fenerleri.mp3Suavi - Ve Yine de.mp3Suavi - Yıllar Sonra.mp3Suavi Karaibrahimgil - 1965.mp3Şahsenem - Gözyaşlarım Anlatır.mp3Şahsenem - O Bu Gece Gelecek.mp3Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana.mp3Şebnem Ferah - Vazgeçtim Dünyadan.mp3Şebnem Özsaran - Biraz Sevgi Vardı.mp3Şebnem Özsaran - Mega Megaloman.mp3Şebnem Paker - Dinle.mp3Şehnaz - Sen Yağmur Ol Gel.mp3Tarkan - Çok Ararsın Beni.mp3Tarkan - Hepsi Senin mi.mp3Tarkan - Kıl Oldum.mp3Tarkan - Unutmamalı.mp3Tayfun - Ben Hancı Sen Yolcu.mp3Tayfun - Hadi Yine İyisin .mp3Tayfun - Seninle Ölürüm.mp3Teoman - Ne Ekmek Ne de Su.mp3Teoman - Papatya.mp3Tetris - Ne İşi Var.mp3Tufan - Gül Bana.mp3Tuğçe San - Bile Bile Sevdim.mp3Tuğçe San - Neredesin.mp3Tuğçe San - Prenses.mp3Tuğrul Arsever - Benden Günah Gitti.Mp3Tulga - Ay Bu Kız (Remix).mp3Tuncay Vural - Demek ki Neymiş.mp3Tüzmen - Son Rüya.MP3Ufuk & Ercan - Amaney.mp3Ufuk & Ercan - Ebabil.mp3Ufuk & Ercan - Hebelüp.mp3Ufuk & Ercan - Sen Korkma Bebeğim.mp3Ufuk Bigay - Bir Numara.mp3Ufuk Bigay - Öpmeye Doyamadığım.mp3Ufuk Bigay - Tango.mp3Ufuk Yıldırım - Çabuk Gel Annem.mp3Umay Umay - Bozdur Yeminleri.mp3Umay Umay - Düşmedim Daha.mp3Umay Umay - Hareket Vakti.mp3Uzay - Az Giden Uz Gider.mp3Üçgen - Ben Bir Anda.mp3Ümit Sayın - Ben Tabii ki.mp3Ümit Sayın - Caneylom.mp3Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül.mp3Ümit Sayın - Güller Ağlamaz.mp3Ümit Sayın - Hicran.mp3Ünlü - Rüya.mp3Ünlü - Son Defa.mp3Vega - Tamam Sustum.mp3Volkan Konak - Efulim.mp3Volkan Konak - Hey Gidi Karadeniz.mp3Yasak Elma - Akdeniz.mp3Yasak Elma - Haremde Dans.mp3Yasak Elma - Özel Bir Gece.mp3Yaşar - Birtanem.mp3Yaşar - Divane.mp3Yaşar - Kör Bıçak.mp3Yaşar - Kumralım.mp3Yaşar Gaga - Gizli Bahçe.mp3Yaşar Gaga - Konuşalım, Sevişelim, Kırıştıralım.mp3Yaşar Kurt - Kamyonlar Kavun Taşır.MP3Yaşar Kurt - Korku.MP3Yeliz - Sel Suyu.mp3Yeliz - Tut Şu Çeneni.mp3Yeşim - Mustafa.mp3Yeşim Dönüş Işın - Affet Beni.mp3Yeşim Dönüş Işın - Ben Böyle Sevdim.mp3Yeşim Salkım - Ben Yoldan Gönüllü Çıktım.mp3Yeşim Salkım - Deli Mavi.mp3Yeşim Salkım - Hiç Keyfim Yok.mp3Yeşim Salkım - Son Sigara.mp3Yıldız Tilbe - Delikanlım.mp3Yıldız Tilbe - Dillere Destan.mp3Yıldız Tilbe - El Adamı.mp3Yıldız Tilbe - Mühür Gözlüm.mp3Yıldız Tilbe - Vuracak.mp3Yonca - Her Daim.mp3Yonca - İtirazım Var.mp3Yonca Evcimik - 8.15 Vapuru.mp3Yonca Evcimik - Abone.mp3Yonca Evcimik - Bandıra Bandıra.mp3Yonca Evcimik - Henüz Çok Gencim.mp3Yonca Evcimik - Kendine Gel.mp3Yonca Evcimik - Tükendik.mp3Yoncaladi - Sana Birşey Olmasın.mp3Yoncalodi - Fal.mp3Zafer Peker - Diyemedim .mp3Zafer Peker - Güllerim Solmadan.mp3Zafer Peker - Hadi Bana Eyvallah .mp3Zafer Peker - Kafayı Taktım Sana.mp3Zafer Peker - Sevdim Ağladım.mp3Zafer Peker - Ya Seninle Ya Sensiz.mp3Zerrin Özer - Hep Bana.MP3Zerrin Özer - Olay Olay.MP3Zerrin Özer - Paşa Gönlüm.mp3Zeynep Dizdar - Vazgeç Gönül.mp3Zuhal Olcay - İyisin.MP390's Türk Pop Klasikler90'ların En Hit 501 Türkçe Pop Şarkısı 2 GB Arşiv 90's Türk Pop Klasikler - 90'ların En Hit 501 Türkçe Pop Şarkısı 2 GB Arşiv
http://rapidshare.com/files/12064682...art20.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12064676...art19.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12064670...art18.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12064668...art17.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12064667...art16.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12062286...art15.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12062281...art14.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12062274...art13.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12062273...art12.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12062271...art11.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12059232...art10.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12059227...art09.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12059218...art08.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12059210...art07.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12059188...art06.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12055873...art05.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12055874...art04.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12055874...art03.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12055873...art02.rar.htmlhttp://rapidshare.com/files/12055872...art01.rar.html

Hiç yorum yok: